Është një motor i pabesueshëm dhe të gjithë do donin ta kishin.Nuk do ta besoni sesa fuqi ka ky motor i Bugattit!

liridona 0

Trembëdhjetë vjet më parë, Bugatti e prezantoi botën me motorin më të fuqishëm dhe më ekstrem që ndonjë makinë kishte parë ndonjëherë: një motor 8.0-L quad-turbo W16. Ky motor ndihmoi në nxitjen e Veyron Bugatti për një shpejtësi që kurrë nuk ishte parë më parë te makina, duke vendosur një rekord të shpejtësisë prej 267 m/orë në vitin 2010 për makinën më të shpejtë të prodhimit.

Megjithëse motori i Bugatti është jashtëzakonisht i fuqishëm, pasi ka evoluar nga 987 kuaj fuqi në Veyron në 1,479 në Sportin Chiron, kilometrazhi i tij lë shumë pak për të dëshiruar.
Në një intervistë me motorin australian CarAdvice, CEO i Bugatti Stephan Winkelmann zbuloi se ky do të ishte motori i fundit i Bugatti W16.

Nuk do të ketë 16 cilindra të rinj, kjo do të jetë e fundit e këtij lloji, “Winkelmann pranoi . “Është një motor i pabesueshëm dhe e dimë se ka entuziazëm të madh për të, të gjithë do të dëshironin të kishin atë përgjithmonë – ne do të bëjmë çmos për ta mbajtur gjallë … por nëse dëshiron të jesh gjithmon afër teknologjisë së përparuar, është e rëndësishme që të zgjidhni momentin e duhur për të ndryshuar “.

Ky moment po vjen dhe së shpejti. Teknologjia e baterisë vazhdon të përmirësohet, duke lejuar gjeneratën e parë të makinave elektrike të arrijnë në performancën e tyre më të mirë. E vetmja gjë që mungon është jetëgjatësia, pasi shumica e baterive ose do të thahen ose do të shkrihen nëse shoferi kërkon performancë ekstreme për një ditë në pistë.
Sidoqoftë, dita kur një bateri mund të japë të njëjtin lloj performansi si një motor me djegie të brendshme është më afër se shumica e njerëzve mendojnë.

This post is also available in: English