Harroni faturat e larta të energjis elektrike,ja makina që do tju shpëtoj nga ky problem

liridona 0

Nissan Leaf i ri është këtu. Statistikat bazë tregojnë se ka më shumë energji se më parë, mund të ngasi veten dhe kushton rreth 26,000 pound.

Por nëse gërmoni në aftësitë e tij më tej dhe ju do të zbuloni se ai ka karikim të dyfishtë. Kështu, ndërsa tërheqë energji elektrike nga rrjeti për të fuqizuar bateritë e saj – si çdo EV tjetër – energjia elektrike gjithashtu mund të kthehet në anën tjetër.

Do të pyesni se për cfarë sherben kjo gjë? E pra, energjia elektrike kushton më shumë për të përdorur në kulmin e kohës (pasdite dhe mbrëmje) dhe është më e lirë në raste të tjera (natën, për shembull).

Pra, nëse keni energji të tepërt, pasi keni ngarë makinën nga puna, shtëpia juaj mund të marr energji nga makina juaj për të kursyer në faturat e energjisë elektrike dhe makina mund të karikohet përsëri në orët e vona kur norma është ulur ndjeshëm. Teoria është se përfitimet monetare e bëjnë energjinë elektrike të Leaf-it tuaj të lirë.
“Kjo jep një argument teper bindës pse duhen përdorin makina elektrike”, tha presidenti i Europës Nissan Paul Willcox për Top Gear. “Natyrisht, kur blejnë një makinë elektrike, njerëzit e blejnë atë për arsye të ndryshme: arsyet mjedisore, arsyet e kostos. Por nëse ju mund të mendoni pertej kësaj gjëje,athere mund të themi që kjo është interesante “.

Ai sheh avantazhe përtej uljes së faturave tuaja. Një nga këto gjëra është menaxhimi e kërkesës për energji kur EV-të të jenë më të përhapura dhe një përdorues shumë më i rëndësishëm i rrjetit sesa tani.

Gjithashtu, Nissan zbuloi një mundësi për të bërë diçka të mirë: Leafs dhe furgona e-NV200 mund të përdoren si stacione të lëvizshme të energjisë elektrike për fshatrat që nuk kanë energji elektrike, ose mund të perdoren në zonat e goditura nga fatkeqësitë për të siguruar energji emergjente për të ndihmuar komunitetet. Mirë,apo jo?

Lini një Përgjigje