Hyundai hedh në treg Electric Kona që mund të lëviz 470 km për karikim

liridona 0

 

Hyundai sapo ka hedhur ne treg Kona Electric. Nënkompakt elektrik do të vijë me dy opsione të fuqisë: një fuqi më të ulët, një version më të vogël të baterisë dhe një opsion me fuqi të lartë, që ofron gati 500 km në rangun e vlerësuar të levzjes.

Kona Electric është e bazuar në kalimin e ri nënkompakt të Kona, por ka disa ndryshime ne stilim për të pasqyruar bazat elektrike. Kona Electric është e bazuar në kalimin e ri nënkompakt të Kona, por merr disa ndryshime styling për të pasqyruar bazat elektrike. Eshtë I madh në hundë ku grumbulli i madh i gazit Kona dhe hundët e hoodline janë zhdukur. Në vendin e tyre është një hundë e mbyllur më së shumti me një derë të portit të grilës për portin e ngarkuar.

Ajo i jep Kone një pamje më të pjekur që është më pak i shokuar se gaz Kona. Kjo ka gjasa të përmirësojë aerodinamikën dhe apelon më shumë për blerësit e energjisë elektrike më të shtrenjtë. Elektrike Kona ndan një brez me diametër 2,600 mm me modelin e gazit, por në 1,570 mm të gjatë dhe 4,180 mm të gjatë është 20 mm më i gjatë dhe 15 mm më i gjatë se makina me gaz.

Fuqia bazë e Kona Electric përdor një bateri litiumi polimer 39.2 kWh dhe një motor elektrik 135 hp. Kjo lejon një rrotullim të dytë në 100 km / h, por më e rëndësishmja është një distancë prej 300 km. Kjo nuk është cikli kanadez apo vlerësimi i EPA-së amerikan për të cilin jemi mësuar, por nuk është vlerësimi tradicional (dhe shumë optimist) i NEDC. Ky është diapazoni i projektuar duke përdorur ciklin më të ri WLTP (Procedura e Testimit të Automjeteve të Lehta të Detajuara në botë), që synon të jetë më i saktë në drejtimin e botës reale sesa në testin NEDC.

Modeli me rreze të gjatë përdor një bateri më të madhe 64 kWh dhe një motor elektrik më të fuqishëm. Ajo ofron 204 hp dhe të njëjtën 291 lb-ft e çift rrotullues si modeli me rreze të shkurtër. Paketa e baterisë më e madhe do të thotë një gamë e parashikuar deri në 470 km. Hyundai thotë se të dy modelet mund të ngarkohen në 80 për qind në rreth 54 minuta duke përdorur një ngarkues të shpejtë 100 kW DC.

Brenda, Kona Electric ka konsolën e saj të qendrës. Ai kombinon butonat e nevojshëm për mënyrat e ndryshme të EV me një shifter elektrike. Kjo liron hapësirën dhe Hyundai ka shtuar një hapësirë ​​shtesë të magazinimit nën tastierë.

Ekziston edhe një grup i ri informacioni prej 7.0 inç që strehon matësit normalë, së bashku me rrjedhën e energjisë, ngarkimin e baterisë dhe mënyrën e drejtimit të makinës. Ndryshon ngjyrën dhe përshtatet për të treguar shoferit informacionin më të rëndësishëm në atë kohë

Karakteristikat aktive të sigurisë në dispozicion në Kona EV përfshijnë udhëtimin përshtatës me ndalimin / nisjen, shmangien e përplasjeve përpara me zbulimin e këmbësorëve, mbajtjen e korsirave dhe ndjekjen e korsirave, rrezet automatike të larta, paralajmërimi i verbër spot dhe alarmi i pasëm i trafikut.

Hyundai Canada nuk ka konfirmuar nëse Kona Electric do të vijë në Kanada, por ka thënë se ata do të kenë më shumë informacion pas debutimit publik të makinës në garën e makinave të Gjenevës javën e ardhshme, përpara debutimit evropian veror të paralajmëruar EV.

Lini një Përgjigje