Ja pse makinat që do të marin pjesë në Pikes Peak,duhet të kenë krah!

liridona 0

Nëse ju keni parë një numër të mirë të makinave të Pikes Peak, ju keni vënë re ata janë optimizuar në çdo mënyrë për ngjitjen Pikes Peak.
Rekordi VW dëshiron të thyejë qëndrimet në 8: 57.118 minuta për garën 12.4 milje në samitin, dhe do të ketë një shans për të bërë atë në vetëm disa javë. Por edhe pika e fillimit në vetvete është mjaft e ndryshme nga shumica e garave të tjera.

“Linja e fillimit është e vendosur në një lartësi mbi 9,000 metra, me një fund në 14,115 metra mbi nivelin e detit”, thotë François-Xavier Demaison, drejtor teknik në Volkswagen Motorsport. “Presioni i ulët i ajrit deri atje do të thotë se kushtet aerodinamike janë të ndryshme nga ato në një pistë në një tokë të sheshtë”.

Kjo rrugë dredha-dredha do të thotë se qoshet – si shpejtësia dhe stabiliteti – janë një nga aspektet më të rëndësishme të këtij sprint, kështu që makina ka nevojë për sa më shumë forcë . Shpejtësia është e rëndësishme, natyrisht, por me kaq shumë kthesa, maja e Pikes Peak është po aq një provë e stabilitetit sa e kthesave.

Eshtë potencialisht shumë më i lirë se një Porsche 911 i riemëruar nga Singer – dhe është po aq e ditës (2018 shënon 50 vjet që nga ndjekja e filmit Bullitt dhe 70 vjetori i Porsche).
Lartësia në Pikes Peak do të thotë se ajri në të cilin po shkojmë është mesatarisht 35 për qind më i hollë. Si rezultat, ne humbim 35 për qind të forcës sonë poshtë në krahasim me një pistë në nivelin e detit. Krahu i pasmë i madh na lejon të kompensojmë disa nga këto forca të humbura, “thotë Willy Rampf, këshilltar teknik i projektit me përvojë të gjerë F1.” Zhvillimi imagjinativ i aerodinamikës do të thotë se ne do të vazhdojmë të arrijmë fuqinë maksimale më të madhe se pesha e makinës gjatë ngjitjes së kodrës “.

VW do të ketë një shans për të parë se çfarë mund të bëjë makina më 24 qershor.

[Best_Wordpress_Gallery id=”140″ gal_title=”PIKES PEAK CAR”]

This post is also available in: English