Jeni kurioz të dini detajet e prodhimit të versionit “Porsche Mission E”? Zbulojini!

liridona 0

Zyrtarët e Porsche-it duhet të kenë kaluar shumë kohë duke grumbulluar zbokth nga dyshemeja në garën motorike të Gjenevës, sepse ka pasur shumë kruarje të kokës. Për njerëzit, u desh një kohë e mirë për të kuptuar, Misioni E, i cili u shfaq në show motor ne Gjenevë.

Pra, le të kthehemi në bazë dhe të flasim për Misionin e vërtetë E, i cili do të prodhohet në 2019. Ne kemi shikuar detajet dhe ne e dimë se do të jetë e bukur, e lëmuar dhe pothuajse qesharake e shpejtë. Jo vetëm në rrugë, por edhe në pikën e karikimit.

Performanca

Do të kapi 0-62mph në ‘më pak se 3.5 sekonda’, thotë zyrtarisht Porsche. Është një simulim apo një figurë e vërtetë, Top Gear pyet “kokën” e projektit Stefan Weckbach.. Por refuzon të përgjigjet kur pyetet se nga se do të jetë kaq e shpejtë.

Do të fitoi në 125mph në ‘më pak se’ 12 sekonda dhe do të ketë një shpejtësi maksimale prej ‘më shumë se’ 155mph.

Kjo falë një palë motorrash të fuqishëm, para dhe prapa, duke arritur “më shumë se” 600bhp. Ata janë tipi i përhershëm i magnetit sinkron, siç përdoret nga Nissan dhe të tjerët. Ata janë më të fuqishëm dhe të qëndrueshëm në temperaturën sesa motorët e induksionit të Teslës.

Porsche ka thënë gjithashtu se shifra e përshpejtimit do të jetë i përsëritshëm, kohë pas kohe, pasi bateria të harxhohet. Përsëri, menaxhimi i temperaturës është kritik. Weckbach thotë se bateria përdor ftohje të lëngët, siç bëjnë edhe EV-të e tjera.

Ky pretendim për përsëritshmërinë është me siguri një gërmim në Tesla. Modaliteti i mërzitshëm në një model S do të thotë një pagesë e plotë. Porsche, si Tesla, gjithashtu do të ketë nevojë për një interval kondicionimi të baterisë. “Ju nuk mund ta mundni fizikën,” pranon ai.
Ai thotë se makina do të ketë modele të shumta duke përfshirë Sport Plus që rikonfigurojnë sistemet e saj.
Për të mbajtur përshpejtimin e fortë deri në shpejtësinë maksimale, do të përdoren kutitë e shpejtësisë me dy shpejtësi. Në thelb motorri i pasmë është më i fuqishëm se ai i përparëm.


Frenat
Frenimi do të jetë shumë i mahnitshëm gjithashtu. Weckbach konfirmon se do të ketë frenim kompjuterik ‘të përzier’ ku pedali “bën” një kerkesë efektive për vonim sesa një lidhje mekanike me disqet. Një kompjuter punon edhe nëse do të marrë atë “vonimin” nga disqet ose motorët.

Për shkak se bateria shkon në 800 volt dhe mund të pranojë 350 kw të ngarkuar, regen mund të jetë super-i fortë. Ai thotë se me shpejtësi të lartë ajo në fakt mund të tërheqë ABS e pasme edhe pa përdorur disqet. Dhe duke përdorur disqet sa më pak të jetë e mundur “na jep një avantazh të efikasitetit mbi konkurrentët tanë”.

Zhurma
Për të apasionuarit ndaj Porsche, përshpejtimi vjen me një zhurmë të ëmbël. Por Misioni E nuk do të ketë një tingull të motorit. Sepse nuk ka motor. Shefi i Porsche R & D Michael Steiner thotë: “Do të jetë zhurmë e ulët, por më shumë emocion. Ne mund ta sintetizojmë atë, por do të ishte budallallëk. Tingujt do të lidhen me teknologjinë.”

Karikimi
Pesëmbëdhjetë minuta. Kjo është koha që i duhet Misioni E, me karikuesin e duhur,që të marrë për të marrë nga 0 ne 80%. Deri në vitin 2020, do të ketë një rrjet të këtyre Ngarkuesve në të gjithë Evropën kontinentale, jo më shumë se 75 milje larg. Ata gjithashtu përfshijnë një sistem të pagesave pa kontakt, kështu që sapo të ngisni makinën, ata janë gati të shkojnë.
Këto janë ngarkuesit e rrjetit Ionity që Porsche po investon së bashku me Mercedes, BMW, Ford dhe Audi. Por vetëm kur të lidhet me një Porsche, këta ngarkues do të shpërndajnë 800V të plotë (për 350kW) që lejon një karikim të tillë të shpejtë, sepse Porsche bord elektronikë dhe ftohje që mund të përballojnë.
Një nga acarimet epike të  EV është se shpesh nuk mund të kthehesh dhe të paguash në vend. Keni nevojë për një kartë të posaçme, apo ndonjë lloj skeme të parapaguar. Von Platen thotë se Porsche po zhvillon një sistem të vetëm të kartave të identitetit që punon me të gjitha rrjetet e tarifimit dhe mbledh të gjitha në një faturë të vetme mujore.

Xhirot
Duhet të bëjë 500 km, ose 310 milje, por kjo është në ciklin e NEDC.Në botën reale do të jetë shumë më pak. Ndoshta 220 milje në shpejtësinë e autostradës në Mbretërinë e Bashkuar. (Një Tesla Model S 100D është 393 milje NEDC, por edhe Tesla thotë 279 milje në një 75mph të qëndrueshme). Kështu që 80 për qind i karikuar do të jetë 175 milje. Të gjithë EV-të kanë këtë vështirësi.

Pamja
Harrojeni shasinë e ngritur dhe veshjen e trupit të konceptit të këtij viti (më sipër). Misioni i parë E që do të hidhet në treg do të jetë i shkëlqyeshëm dhe i ulët, si koncepti i parë i Misionit E nga shtatori i vitit 2015.


Në fakt, ajo do të ketë të njëjtë strukturë trupi si Cross Turismo, por në burimet e ulët, dhe pa kulm të zgjatur. Mendoni se si Panamera erdhi si një makinë bazë dhe pastaj një Sport Turismo. Ndërsa shefi i dizajnit Porsche Michael Mauer i tha Top Gear: “Nëse bëjmë një koncept dhe vjen në prodhim nuk duket aq ndryshe.

Plani i dyshemesë
Misioni E seri ka një dysheme të veçantë. Përveç pjesëve të pezullimit të performancës së lartë, një nga karakteristikat e tij është një bateri me konturuar se sa një formë e thjeshtë sanduiç. Ajo ka prerje në puset e pasme të këmbëve, kështu që të katër personat në makinë do të ulen shumë poshtë, që do të thotë një lartësi e përgjithshme prej vetëm 1.3m.

Pesha? Ne nuk dimë një shifër të saktë, por Weckbach thotë se trupi do të ndërtohet nga një kombinim i materialeve – panele alumini, aktrime magnez, çeliku me fuqi të lartë – ashtu si 911. Dhe mbani mend, 911 disi arrin të jetë më e lehtë sesa rivalët e tij të pastër alumini.

Pjesërisht, kjo lehtësi do të vijë duke shmangur frymën. Misioni E është më i shkurtër se një Panamera.

Steiner gjithashtu konfirmon se kjo është e ndarë nga platforma elektrike crossover që Porsche po bashkë-zhvillon me Audi.

Variantet
Njoftimet financiare të mërzitshme ndonjëherë zbulojnë informata interesante. Porsche kohët e fundit tha se, midis investimeve të ardhshme, “€ 500 milionë (£ 444 milion) do të përdoren për zhvillimin e varianteve dhe derivateve të Misionit E”. Në Gjenevë ne pyetëm Von Platen për këtë dhe ai thotë se “Misioni E Cross Turismo është afër një ideje prodhimi”.

Lini një Përgjigje