Koncepti “Lagonda Vision”, risitë që do të sjelli.

liridona 0

  Aston Martin është krenar për prezantimin e konceptit e Lagonda Vision, duke shënuar fillimin e një game të re të gjendjes së artit, pa makina luksoze pa emision. Prodhimi është planifikuar të fillojë në vitin 2021.

Lagonda synon të jetë markë luksoze në botë me emision zero. Kjo do të ngatërrojë të menduarit tradicional dhe do të përfitojë plotësisht nga përparimet e fundit në elektrifizimin dhe teknologjitë autonome të drejtimit, të cilat përbëjnë revolucionin më të madh në transportin e tokës që nga shpikja e makinës.

Lagonda do të tregojë se si luks i vërtetë dhe dizajni modern, larg interesave diametralisht të kundërta, mund të ekzistojnë në harmoni të plotë dhe të rrisin karakteristikat më të dëshirueshme të njëri-tjetrit.

“Ne besojmë se njerëzit e shoqërojnë luksin në makinat e tyre me një perafrim të caktuar tradicionale dhe madje edhe të modës së vjetër, sepse, deri më sot, kjo është e gjitha që është në dispozicion të tyre”, komentoi Presidenti Aston Martin dhe Kryeshefi Ekzekutiv Dr Andy Palmer. Lagonda ekziston për të sfiduar atë të menduarit dhe të provojë se të qënurit modern dhe luksoz nuk janë koncepte ekskluzive reciprokisht
Koncepti i Vizionit i Lagonda është një studim i afërt i ardhshëm që parashikon gjuhën e dizajnit që potencialisht mund të shihet në modelet e prodhimit Lagonda që nga viti 2021. Krahas konceptit të ri, do të shfaqen dy modele të shkallës prej 40 përqind, një koncept coupe dhe një Koncept SUV, për të ilustruar se si gjuha e dizajnit Lagonda mund të përshtatet për të ardhmen.

‘Koncepti i vizionit të Lagonda është një deklaratë jashtëzakonisht e guximshme e projektimit’, tha Aston Martin EVP dhe shefi i zyrës krijuese, Marek Reichman. ‘Revolucioni i elektrifikimit do të thotë se nuk ka më nevojë për konstruksion të kuajve dhe karrocave, dhe koncepti ynë i ri tregon hapësirën e mundësive të projektimit që hapen sapo ju nuk keni më nevojë për të siguruar hapësirë ​​për një burim të madh të energjisë direkt në pjesën e pasagjerëve . Në konceptin e vizionit Lagonda, bateritë zënë dyshemenë e makinës.
Koncepti i Vizionit tregon zgjuarsinë e dizajnit Lagonda. Të dyja më të shkurtra dhe më të ulëta se limuzinat tradicionale, efikasiteti i jashtëzakonshëm i hapësirës që është arritur nga dizajni i saj radikal nënkupton se ka vend brenda për katër të rritur, secila prej dy metra lartësi ose më shumë, për të shtrirë në rehati luksoze.
Lagonda nuk ka nevojë të zërë një hapësirë ​​të madhe rrugësh “vazhdon Reichman. “Është sikur krahasojmë Concorde me kabinën e klasit të parë të një avioni të zakonshëm. Duke hedhur arkitekturën tradicionale si grilat e Partenonit dhe zonat masive ballore, dhe duke përdorur energjinë elektrike, dizajni i Lagonda mund të jetë ende i dallueshëm dhe luksoz pa qenë i madhërishëm. Ajo u ofron klientëve të saj një formë tërësisht moderne, pa emetim të lëvizjes super-luksoze “.

Shumë më tepër se çdo dizajn ortodoks, Koncepti i Vizionit Lagonda u hartua nga brenda, sepse kjo është ajo që lejon arkitektura.Pa pasur nevojë për të paketuar një motor të madh me djegie të brendshme, gearbox dhe transmetimit, projektuesit e Lagonda mund të optimizojnë pjesën e brendshme deri në detaje më të vogla dhe pastaj të krijojnë pjesën e jashtme të veturës rreth saj.

Koncepti i Vizionit Lagonda nuk ka një mbulesë, sepse nuk është e nevojshme. Por ende ka nevojë për të udhëtuar nëpër ajër dhe për ta bërë sa më efikase të jetë e mundur për të ruajtur jetën e baterisë, prandaj forma e saj është aq e hijshme dhe dinamike. ‘Forma e Konceptit të Vizionit Lagonda është rezultat i plotësimit të një numri kërkesash të ndryshme’, thotë Reichman. ‘Nevoja për të bërë një deklaratë të guximshme të dizajnit, për të krijuar Lagonda si një kompani e së ardhmes dhe për të treguar se si përparimi teknologjik mund të ndihmojë në çlirimin e dizajnit. Kështu, ndërsa gjuha Aston Martin e dizajnit mund të shihet si organike dhe natyrore, ajo e Lagonda është më skulpturore, tronditëse dhe sfiduese. Kjo është një formë e formuar nga përplasja e forcave të padukshme, si ato të bëra nga grimcat magnetike në një rrymë elektrike. Sekreti është të kuptojmë se si ta lidhim atë tronditje dhe të ndryshojmë në sipërfaqe të mrekullueshme. ‘

Për të brendshmen Reichman dhe ekipi i tij morën kënaqësi të mëtejshme në sfidimin e konventës, duke iu kthyer familjeve më tradicionale për mendimin më vizionar. ‘Si mund të krijosh një kasolle që është në të njëjtën kohë ndryshe nga çdo tjetër, e aftë për të arritur një nivel të ri luksoz si në pamje dhe ndjenjë duke qëndruar i vërtetë ndaj vizionit të mendimit përpara Lagonda? Për mua ishte vetëm një njeri për këtë punë. “Puna e mjeshtër të njohur anglez anglez David Snowdon, ka magjepsur Reichman për vite. Aftësia e tij për t’u martuar me materiale, disa moderne, të tjera të vendosura në mënyra që nuk janë të parashikueshme, mbajnë çelësin e brendshëm të Konceptit të Vizionit Lagonda.

Koncepti i Vizionit Lagonda parashikon gjithashtu një botë me një nivel të lartë autonomie. Dizajni i saj është në përpjesëtim me dhenies autonome të makines të nivelit katër, që do të thotë se vetura është e aftë të lëvizë vetveten në të gjitha rrethanat rutinë dhe në të gjitha rrugët e njohura. Si rezultat, rrota nuk mund të lëvizë vetëm nga majtas në të djathtë në përputhje me nevojën, në mënyrë autonome mund të tërhiqet gjithashtu duke lejuar që pasagjerët e ulëseve të përparme të rrotullohen deri në 180 gradë për t’u angazhuar në biseda ballë për ballë me ata që janë në anën e pasme . Ndërkohë, makina jo vetëm që do të jetë e informuar 360 gradë të botës rreth saj, por gjithashtu do të jetë plotësisht e lidhur me të, duke lejuar që përdoruesit përafrim të paparë në shërbimet e portierëve të besuar dhe një nivel lidhjesh dhe sigurie kibernetike që gëzojnë pak në të shtëpitë, le të kalojnë makinat e tyre.

“Për pronarët e makinave luksoze të vërtetë, autonomia ka ekzistuar për më shumë se një shekull, në një formë të karbonit të quajtur shofer”, komentoi Palmer. “Ne imagjinojmë se shumica e konsumatorëve të Lagonda do të zgjedhin qe dikush tjetër ti japi makinës per ta, qoftë një person ose një kompjuter. Dhe në qoftë se ata duan të dalin vetë, makina do të sigurojë që kjo të jetë një përvojë e këndshme dhe e paharrueshme. Lagonda do të sigurojë këtë gjë.

Koncepti i Vizionit Lagonda jep gjurmët e para për modelet e Lagonda të së ardhmes. Mishëron vizionin që të jetë një markë e pavarur që do të thyejë kufij të gjatë dhe do të transformojë mënyrën se si njerëzit e perceptojnë transportin luksoz. Dhe kjo do të bëhet përmes përdorimit të dizajnit të fundit, duke krijuar automjete teknologjikisht radikale, vizualisht spektakolare, tërësisht moderne dhe ultra-luksoze që do të përmbysin të menduarit konvencional. Ambiciet e Lagonda shkojnë përtej automobilave, është një markë luksoze aktualisht që vepron në sferën e automobilave që mund të shkojë kudo dhe të bëjë gjithçka që është në përputhje me vlerat e markës.

“Që nga fillimi i shekullit të 20-të, kur benzina ka “mundur” energjinë dhe avull për t’u bërë lëndë djegëse për të ardhmen, evolucioni i automobilave ka ndjekur një vijë të vazhdueshme si të gjatë ashtu edhe të drejtë”, komentoi Palmer. ‘Jo me gjate. Tani është hapur një botë me mundësi teknologjike, një botë ku ata me imagjinatën, guximin dhe vendosmërinë për të marrë një rrugë të re do të lulëzojnë. Me Lagonda ne kemi kreativitetin, makinën dhe markën për të bërë maksimumin e kësaj mundësi unike.

Lagonda do të përdorë teknologjitë emergjente për të mos izoluar pronarët e tyre nga përvoja e udhëtimit sikurse edhe të tjerat, por t’i zhysë në magjinë e saj, duke bërë të mundur që një brez i ri entuziasësh dhe njohësish të rizbulojnë gëzimin e humbur gjatë udhëtimit. Edhe njëherë, emocionet e thjeshta të udhëtimit do të bëhen justifikimi për udhëtimin dhe nuk janë thjesht një mjet për të arritur një destinacion.

  

[Best_Wordpress_Gallery id=”5″ gal_title=”lago”]

Lini një Përgjigje