Kujt do tja merte mëndja që Citroen 2CV do të ishte e urryer nga nazistët!

liridona 0

Prodhuar në mes të 1948 dhe 1990 ( 42 vjet prodhimi), 2CV (deux-cheveaux ose ‘dy kuaj’) fillimisht ishte konceptuar në fund të viteve 30 si një makinë e thyer, e dobishme dhe e përballueshme.Ajo ishte projektuar me kërkesa shumë specifike, duke përfshirë të jetë në gjendje të mbajnë katër persona dhe 50 kg mallra në 30 mph, nëpër rrugë me baltë dhe të pashtruara nëse është e nevojshme.

I zbuluar në Sallonin e Parisit më 7 tetor 1948, ajo gjithashtu – gjatë dekadave të prodhimit – bëri që te evoluonte një kult pas një feje të ngjashme. Nuk është luksoze apo e sigurt si makinë kur e krahasoni atë me automjetet moderne, por në brendesi të saj ,ka mendime te thella, që do të thotë se ka nje sharm qe pak makna mund ta kenë.

Fillimisht, 2CVs erdhi me një motor të ftohur me ajër, 375cc, me dy cilindra që hynte jashtë një të tërë 9bhp,ka pasur gjithashtu një variant të fabrikës 4×4 të 2CV të quajtur ‘Sahara’ që nuk kishte një motor, por dy. Në fakt, ajo kishte dy nga të gjitha, nga tanket e karburantit në kutitë e marsheve (dhe një shufër lidhëse midis çiftit të fundit). 2CV nuk ka qënë kurrë i shpejtë por mund të themi qe ka qënë një makine e rehatshme dhe e sigurt.

Sa e shpejt është Citroen 2CV?

Nuk eshte. Asnjëherë nuk ka qënë e projektuar të ishte.Origjinali do të arrinte shpejtësinë maksimale prej 40mph në rreth 42-43 sekonda dhe versionet më të fundit dhe më të shpejta arritën vetëm të kapërcenin kufirin ligjor në Mbretërinë e Bashkuar nga 1mph edhe në fillim të viteve 1980.

Në mënyrë të çuditshme për një makinë të tillë të thjeshtë,2CV në të vërtetë ka një ndërtim inxhinierik shum interesant.Shasia e shkallëve është normale për epokën, por korniza është pak si një aeroplan i vjetër, dhe i bërë nga tuba me trupin e hollë çeliku të mbështjellë në krye.Kompania gjithashtu pa dashje krijoi një legjendë – për shkak të ngushtësisë së gomave të para dhe pezullimit të gjatë të udhëtimit, kjo gjë ka bërë te pamundur që një 2CV të përmbyset.

Kjo lloj makine i bezdiste shumë nazistët. Shefi i dizajnit të Citroenit Pierre-Jules Boulanger ishte aq këmbëngulës saqë ushtria gjermane nuk i i preku prototipet e tij për qëllime ushtarake në pjesën e fundit të viteve ’30, sepse ai kishte muruar ato në ndërtesa, i kishte fshehur ato në oborr. Ai madje luajti lojëra guacke me trena transporti kur nazistët u përpoqën të vidhnin mjetet e Citroenit, duke dërguar njësitë përkatëse të transportit në drejtime të rastësishme në të gjithë Evropën. Nazistet nuk e duronin dot atë sepse ishte emërtuar zyrtarisht si ‘armik i Rajhut’.

Lini një Përgjigje