Makineria për shitjen e makinave nga Alibaba

liridona 0

Gjigandi kinez i ecommerce në internet Alibaba ende është duke thyer rekorde të blerjeve online, por ka filluar të hidhet në shitje fizike. Kompania thuhet se po planifikon një qendër tregtare, është në kabinën e tyre të shitjes me pakicë, por lajmi i javës së shkuar ishte më larg: Alibaba do të ndihmojë në shitjen e EVA të Ford në Kinë. Një pjesë e këtij propozimi përfshinte konceptin intrigues të një makine shitjeje gjigante për të dalë nga makina – e cila, për të qenë e drejtë, është provuar më parë për të lehtësuar problemet e parkimit. Por duket se nuk ishte një sugjerim rastësor: Një video e re ilustron saktësisht se si shitësi i automjeteve rrotulluese do të punojë si pjesë e eksperiencës së testimit të Alibaba.

Procesi fillon me aplikacionin Taobao të Alibabas, të cilin njerzit përdorin për të bere fotot e një makine që duan të marrin për një rrotullim. Pastaj ata fusin informacion personal, marrin një selfie dhe dorëzojnë një depozitë (e cila hiqet nëse ata janë një Anëtar Superbabë Super). Më pas ata drejtohen në një makinë shitëse makinash Tmall, e cila përdor njohjen e fytyrës (ose një kod identifikimi) për të gjetur makinën e zgjedhur, të cilën e shpërndan për një afat tre-ditor. Nëse përdoruesit dëshirojnë, ata mund të blejnë makina direkt nga aplikacioni.

Jo të gjithë mund të marrin një test drive: Vetëm ata që shënojnë mbi 700 në Zhima Credit System të Kinës mund të kontrollojnë automjetet nga makinat automatike të shitjes. Për të parandaluar abuzimin, përdoruesit mund të provojnë vetëm një model një herë dhe janë të kufizuar në pesë disqe gjatë dy muajve të parë të nënshkrimit.

Alibaba ka ndërmend të hapë dy nga këto lokacione shitëse Tmall në janar, një në Shangai dhe një tjetër në Nanjig, me ‘dhjetra’ më shumë të planifikuara për të nisur në Kinë (më së shumti në vitin e ardhshëm).

Lini një Përgjigje