Muzeu me mrekullitë e Mazda-as ndër vite.Kjo galeri fotosh do tju kthej mbrapa ne kohë!

liridona 0

Vizitoni Shtutgartin dhe do te jeni përballë me dy muzetë më të famshëm të makinave në botë për të vizituar. Ato u përkasin Porsche dhe Mercedes, kompani me histori të gjerë të pasur me makina ekzotike dhe aftësi inxhinierike.

Të marrësh me qira një makinë dhe të shkosh një orë apo më shumë në juglindje, në Augsburg,do tju bëj të vizitoni një muze me makinat  më të rralla dhe më të zgjuara, të futura në një ndërtesë modeste. Në fakt, një tramvaj i vjetër. Ky është Muzeu Automobilik Mazda Classic, dhe është i mrekullueshëm.

1.Familja Frey
Në këtë foto është babai Walter dhe djemtë e tij Joachim dhe Markus, në makinën e parë Mazda, makina e vogël e vogël R360 Coupe.

2.1962 Mazda R360
Ja dhe R360. Prodhimi filloi në vitin 1960, dhe shpejt arriti një pjesë të tregut prej 65 përqind në segmentin e makinave japoneze Kei. Me vetëm 380 kg, Mazda pretendon se është makina më e lehtë e bërë ndonjëherë në Japoni. Është një 2 + 2 me një motor tiddly 16bhp V2 në anën e pasme.

3.1950 Mazda Dreirad
Megjithëse nuk është vetura e parë e Mazda. Kompania prodhoi një linjë të pick-ups me tre rrota nga 1931. Tridhjetë variante të ndryshme ofruan ngarkesa deri në dy ton. Kjo ka një motor 15bhp dhe një shpejtësi të madhe jashtëzakonisht modeste 28mph.

4.1962 Mazda K360
Një tjetër pick me tre rrota. Ka një motor të mesëm me dy cilindra 11bhp. Ajo u prodhua gjithashtu me licencë nga Kia.

5.1968 Mazda Cosmo Sport 110S
Kjo është makina e para në muze, që Walter bleu, 40 vjet më parë. Në atë kohë ai po drejtonte biznesin me gruan e tij.

6.2009 Mazda MX-5 Superlight

 

7.2003 Mazda MX-5 Coupe
E bukur apo jo? Ky është një nga 200 MX-5 Coupes të prodhuara për tregun japonez në fillim të viteve 2000.. Amusingly, ka ende një distinktiv ‘Roadster’ në anën e pasme. A mendoni se duhet të bëjnë një tjetër? Do të ishte një rivale e mirë e Toyota GT86.

 

8.1992 Autozam AZ-1
Mazda që nuk është zyrtarisht një Mazda.

9.1984 Mazda RX-7
Kjo është Mazda RX-7 që ndoshta e keni parë më përpara. Është shembulli më i mirë i veturave sportive. Ky shembull i veçantë i është dhënë krijuesit të motorit – Dr Felix Wankel – nga Mazda, me sa duket si një dhuratë e llojit për aftësitë e tij të shkëlqyera shpikëse. Vetëm një problem: Dr Wankel nuk kishte një patentë shoferi.

10.1985 Mazda RX-7 Group B
Kjo është një makinë RX-7 Group B, e veshur me afishe nga Rally Akropoli i 1985, ku Ingvar Carlsson përfundoi i treti. Ai është treguesi absolut i muzeut të familjes Frey.

11.1977 Mazda RX-5
Walter tregon se shumë njerëz vijnë në muze vetëm për të parë këtë makinë të veçantë.

12. 1975 Mazda RX-3 and RX-4

13.1976 Mazda Parkway
Një autobus 26-vendësh më prozaik dhe në atë kohë ishte një nga autobusët më të shpejtë në botë falë fuqisë 135 bhp dhe shpejtësisë së lartë prej 75mph.

14.1972 Mazda Chantez
Ndoshta makina jonë me e preferuar në muze.

15.1993 Mazda 323 GT-R 4WD
Ndoshta makina jonë e dytë e preferuar në muze, ky model 323 GT-R eshte teper i bukur.

16.1993 Mazda 626 4WS.

17.1962 Mazda Carol P36
Një makinë katër vendëshe, me katër dyer,Motori i tij me katër cilindra është vetëm 358cc.Është e adhurueshme.

18.1972 Mazda Pathfinder XV-1
Mazda i ndërtoi këto në Mianmar – dikur në Burma – dhe kjo ndjek të njëjtën histori si Land Rovers dhe Jeeps ajo duket aq e ngjashme; i projektuar për policinë dhe ushtrinë, por shitur tek publiku kur panë se sa e dobishme mund të ishte.

20.1990 Mazda MX-5
Mbi një milion persona e kanë shitur, duke e bërë atë veturën sportive më të shitur në botë,është makina që shumica e njerëzve do ta njohin si Mazda.

21.1977 Mazda 323
Në vitin 1977, ky 323 beri nje xhiro mbi 9,000 milje nga Hiroshima në motorin tregtar të Frankfurtit.

22.1979 Mazda 323
Koleksioni i Walter Frey përfshin të gjitha cepat e krizës së historisë së Mazda dhe ka pasur më shumë se një shembull të shumë modeleve. Eshtë një makinë kaq e rëndësishme saqe nuk mund te mungonte.

Lini një Përgjigje