Nga BMW M3 Ute deri tek Dodge Ram SRT-10, këto janë 12 nga makinat me karroceri më të ‘çmendura’ që janë prodhuar ndonjëherë!

liridona 0

BMW M3 Ute

Disa vjet më parë, BMW dha një deklaratë për mediat më 1 Prill. Shakaja? Kompania gjermane kishin prodhuar një M3 Ute V8. Një makinë me karroceri … nga një M3!

Epo rezulton se BMW në të vërtetë ka ndërtuar një M3 ute. Me të vërtetë. Një ekziston me të vërtetë.

SuperUtes

Po! Është pikërisht ajo që ju mendoni se është – një mori australianësh të çmendur, që përqendrohen në një garë në diçka të projektuar për të trajtuar një rrugë të vështirë. Dhe mos mendoni se një V8 Maloos ose Typhoons janë konkurente për frontin, as Ford as Holdenmund të bëjë një makinë Australiane me karroceri. Pra, po flasim për kamionë me katër dyer si Toyota Hilux, të mbushur me motorë me naftë 340bhp dhe të konvertuar në makinën e pasme.

Hennessey VelociRaptor

VelociRaptor është një makinë me karroceri ekselente. E verdhë e ndritshme, e madhe, e keqe, e çuditshme dhe jashtëzakonisht e fuqishme.

Kjo mund të jetë shumë mirë vetura juaj e përsosur e ardhshme, nëse lista më e lartë e kërkesave të makinës suaj të ardhshëm është “mbijetoni apokalipsin e zombies”.

Vauxhall VXR8 Maloo

Maloo fuqizohet nga një motorr 6.2 litërsh e cila u nda në thelb me Chevrolet Camaro ZL1, i akorduar për të prodhuar 528 kuaj fuqi dhe një forcë të fuqishme prej 495lb ft çifte rrotullimi për të shkuar me të.

Rezultati ishte 0-100 km/h për 4.6 sekonda, ndihmuar së bashku nga një sistem kontrolli nisjeje.

Stadium Super Trucks / Trophy trucks

Këto supermakina prodhojnë 600 kuaj fuqi e fuqizuar nga një motorr V8. Këto mjete dhurojnë spektakël në televizion.

Mercedes-Benz G63 AMG 6×6

Mund të themi se G-Class më mahnitës që Mercedes-Benz ka prodhuar është padyshim përbindëshi 6×6 AMG.

Kjo është e drejtë! Gjashtë goma, me një motorr 5.5 litër V8, që prodhon 540bhp dhe 561lb ft çifte rrotullimi, do të thotë kjo përbindësh afër katër ton arrin shpejtësinë 0-100 km/h në shtatë sekonda, dhe të arrijë një shpejtësi maksimale 160 km/h.

FPV F6

FPV ose Ford Performance Vehicles është një bishë që prodhon 420 kuaj fuqi. Fuqizohet nga një motorr 4.0 litërsh.

Hilux V8 TRE

Nëse njihni Lexus ISF, do të mbani mend se tipari më i mirë i tij ishte V8 me 5.0 litra. Po supozojmë se jeni njohur me Toyota Hilux. Dhe gjithashtu që ju shihni se ku po shkojmë me këtë. Ose më mirë, ku Toyota e Afrikës së Jugut shkoi, duke ndërtuar një Hilux V8 të njëhershëm 450bhp “për të festuar shitjen e një milion Hiluxes në Afrikën e Jugut.” Është një ferr i një mënyre për të vjedhur veten në shpinë, kjo është e sigurt.

Dodge Ram SRT-10

Duket se Dodge humbi memorandumin në të gjithë botën në kamionët e shpejtë me karroceri V8. Prodhuesi amerikan e konsideronte të matur për të krijonte një V10 të shkëlqyer 8.3 litërsh në Ram SRT-10 të saj. Mirë se erdhët në fund të botës.

Ram, i krijuar në vitin 2004, huazoi V10 nga Viper, duke prodhuar kështu 500bhp dhe 525lb ft çifte rrotullimi, mjaftueshëm për të arritur 0-100km/h në më pak se pesë sekonda, dhe në një shpejtësi maksimale… shumë.

Shoferi i NASCAR Brendan Gaughan vendosi një rekord botëror të Guinness për shpejtësinë më të lartë të arritur nga një makinë me karroceri, plot 250 km/h.

 

GMC Syclone

GMC, një makinë e çmendur. Kjo copë katrore në fillim të viteve nëntëdhjetë ishte makina me karroceri më e shpejtë botë dhe ende është në gjendje të turpërojë disa makina të rënda sportive.

GMC Syclone ishte e pajisur me një V6 4.3-litër e suportuar nga një turbo, me një rezultat 280 kuaj fuqi.

Syclone ende arrin një shpejtësi nga 0-100 km/h në vetëm 4.3 sekonda.

Josh Robinson’s Formula Drift ute

Kush i pëlqen shifrat titullare? Ju? Me rreth 1000bhp dhe 8,500 xhiro motorri nga një Chevy V8 me 6,2 litra supercharged?

Po, është një sasi e çmendur e fuqisë për të vënë në atë që është në thelb një automjet komercial, por le të kujtojmë se Holden është e bazuar në vetura dhe prandaj përfiton nga një ndërtim i duhur unitar dhe pezullimi aktual i pasëm që nuk bazohet në burimet e karrocave . Për të futur një lloj çmenduri përsëri në përzierje, megjithatë, ka rëndësi të vogël që çdo panel i trupit është i punuar me dorë nga fibra karboni, pezullimi i lehtë dhe boshtet. Dhe është shumë mirë.

Icon TR

Është nga restomodding maestro Jonathan Ward, krijimet e tjera të të cilit përfshijnë butonin jashtëzakonisht të shkëlqyer Icon Bronco, mbrojtësin me porosi të bukur dhe këtë behemoth, dhe bazohet në kamionin e marrjes gjysmë ton të Chevroletit të vitit 1950.

Nga atje, megjithatë, vitet 1950 përfundojnë në mënyrë të papritur. 6,2 litra Chevy V8 është miratuar në Kaliforni për emisionet dhe ende pompat jashtë 430bhp dhe 424lb ft, të cilat duhet të jenë të barasvlershme me vetëvrasjen në kamion amerikan të punës së viteve 1950.