Një Ferrari i “zhurmshëm” edhe i “qetë”? Ja sesi mund të arrihet kjo gjë!

liridona 0

Ferrari sapo ka paraqitur një sistem të ri të përforcimit të zërit të motorit për t’i bërë këto makinat edhe më të mira brenda kabinës.

Pronarët e makinave luksoze janë të çuditshëm;Në përgjithësi duan që makina e tyre të jenë të qeta derisa të mbajnë këmbën në gaz. Pastaj ata duan të dëgjojnë zhurmën e motorit sa më shumë të jetë e mundur duke treguar forcën e makinës së tyre.

                                                                       

Ka shumë mënyra për të arritur këto gjendje të dyfishtë të heshtjes dhe zhurmës. Mënyra më e lehtë është që thjesht të keni një izolim të madh të zërit dhe një zhurmë motorike të regjistruar para se të shtypni gazin. Kjo realizon qëllimin e të qënit i qetë dhe i zhurmshëm, por pronarët e makinave luksoze duan gjithashtu “origjinalitetin”, dhe ky setup është i “rremë”

Gjëja tjetër që mund të bëni është pak më e komplikuar, por siguron një tingull autentik. Mund të vendosni një lloj tubi akustik midis motorit dhe kabinës që ndahet nga një membranë që mund të aktivizohet. Membrana është mbyllur kur makina është vetëm duke udhëtuar, por aktivizohet gjatë përshpejtimit dhe shpejtësisë së lartë, duke lejuar zhurmën autentike të motorit për të hyrë në kabinën.

Ferrari sapo ka patentuar një lloj të ri të metodës së fundit që do të siguronte një tingull edhe më “autentik” se kurrë më parë. Por është komplikuar dhe mund të shkaktojë që makinat e tyre të humbasin ekonominë e karburantit.

Është një metodë e ngjashme për transferimin e motorëve në atë që Ford përdor, domethënë një tub që lidhet me kolektorin e marrjes së motorit dhe më pas i transmeton ato dridhje në një membranë që pastaj shkon në kabinën e veturës.

E vetmja ndryshim është, sistemi i ri i Ferrarit do të kishte një tub për secilin trasmetues, në vend të vetëm një tubi. Pra, nëse Ferrari ka një V8, do të ketë 8 tuba, një V6 do të kishte 6 tuba, dhe kështu me radhë.
Por, siç thekson Jalopnik, ka disa dobësi. Së pari, do të komplikonte shumë motorin me një mori tubash.
Së dyti,do të dëmtonte motorin nëse një prej këtyre tubave do të kishte një rrjedhje dhe do të dërgonte ajër në cilindër.

Meqë kjo është vetëm një patentë,por edhe nje shembull i mirë i asaj çfarë duan të bëjnë prodhuesit e makinave më të shtrenjta në botë.

This post is also available in: English