Një Land Rover i ri më i lehtë se kurrë

liridona 0

Një Land Rover i lehtë në peshë. Duket si një shaka, apo jo? Ata janë ndërtuar për të qenë të ashpër, substanciale, të fuqishme … fjalë që nuk shkojnë krah për krah me botën e makinave të lehta.

Është një automjet ushtarak, i njohur zyrtarisht si ‘Lightweight’ 1/2 Ton, emri i tij është i tillë duke iu referuar ngarkesës që është projektuar për të mbajtur. Qëllimi i tij kryesor ishte, pra, që të ishte i hollë që të ishte mjaft i lehtë për t’u transportuar nga helikopteri dhe mjaft i dobët për t’u shtrydhur brenda një avioni. Ajo që vijon është një tregim klasik i gjeniut inxhinierik.

Informuar nga ushtria britanike dhe marinsat mbretërore në mesin e viteve gjashtëdhjetë, Land Rover mori serinë standarde Land Rover II të kohës. Për lehtësinë e mirëmbajtjes, motori i tij, kutia e marsheve dhe copat e tjera mekanike duhej të mbeteshin standarde, kështu që mënyra e vetme për të humbur kostot e nevojshme ishte nëpërmjet një skremimi të rëndë të metalit të tij.
Rezultati përfundimtar? 1, 456 kg e gjysëm ton, 68 kg më të rëndë se makina civile në të cilën është bazuar. Automjetet ushtarake kanë nevojë për bateri më të mëdha dhe tanke të karburantit, dhe komponentë të tjerë të ashpër. Është shumë më e ngushtë se standartja, megjithatë, duke e lejuar atë të kalojë brenda aeroplanit të Blackburn Beverley që do ta mbante atë.

Pak pasi Land Rover kishte përfunduar zhvillimin e saj, ndodhën dy gjëra. Beverley pushoi së vepruari, dhe arritën helikopterë të rinj, të aftë për të kryer ngarkesa më të rënda.

Prodhimi,pavarësisht vazhdoi deri në 1984, por ajo që shihni këtu nuk është një mjet shërbimi, por një nga katër prototipet. Sidoqoftë, me një Land Rover të vjetër, është mirë të shmangësh rrugët dhe shëtitjet e shpejta përgjatë rrugës rurale.

[Best_Wordpress_Gallery id=”98″ gal_title=”Land Rover”]

This post is also available in: English