Porsche sfidon Tesla-n në Mission E, ja çfarë pritet të nxjerrë kompania gjermane në treg

liridona 0

Porsche po e merr seriozisht idene për makinat elektrike. Kompania është duke u përgatitur për tënxjerr një limuzinë me rreze të gjatë dhe me performancë të lartë bazuar në konceptin 2015 të Mission E gjatë dy viteve të ardhshme dhe ka rezervuar 7.4 miliardë dollarë për zhvillimin e makinave elektrike dhe hibride. Në një intervistë të kryer nga kompania, Stefan Weckbach, kreu i automjeteve elektrike të Porsche, e bëri të qartë se firma ka një objektiv specifik në mendje.

Në përgjigje të pretendimit të Teslës se Modeli S mund të bëjë 0 deri 60 mph në më pak se tre sekonda, Weckbach tha se mund ta bëjë këtë “vetëm dy herë” – përpjekja e tretë do të dështojë. Sistemi është i mbytur. “Ai mund të ketë qenë duke iu referuar softuerit që kufizoi numrin e lansimeve të mbushura me qëllim që të ruajnë komponentët e baterisë së baterisë. Tesla tha se e hoqi këtë softuer pas ankesave nga pronarët.
Weckbach tha se Misioni i Porsche do të mburret me performancën e riprodhueshme, duke përfshirë “një shpejtësi maksimale që mund të mbahet për periudha të gjata”, cilësitë që me sa duket mendojnë se mungojnë në modelin S. Ai gjithashtu tha se misioni E do të ketë të njëjtën trajtim të mprehtë si Porsche makina aktuale.

Në përgjithësi, Weckbach tha se Misioni E do “të dorëzojë premtimet që konsumatorët tashmë janë të njohur me automjetet tona me konvencionale”, kur bëhet fjalë për performancën. Por Porsche do të shkojë aq larg sa për ta bërë Misioni E “i njohur” për klientët ekzistues. Për shembull, nuk do të ketë zhurmë motorike të rreme në kabinën, e cila Weckbach e konsideron një “mashtrim”.

Misioni E do të shfaqë disa sisteme të asistimit të shoferëve, por nuk do të jetë plotësisht autonome, tha Weckbach. Pas diskutimeve me klientët, kompania arriti në përfundimin se “shoferët e Porsche dëshirojnë të përzënë”, tha ai, duke shtuar se “askush nuk beson se makinat do të jenë në gjendje të dalin vetë në afat të shkurtër apo të mesëm”. Ndërkohë, sistemet që lejojnë një makina automatikisht përpara në një bllokim trafiku ose zvarritje nëpër një garazh parkimi mund të jetë i dobishëm, tha Weckbach.
Mantra e Porsche është “e shpejtë për t’u karikuar, e shpejtë për ti dhene”. Misioni E do të shfaqë një sistem të ngarkimit me shpejtësi 800 volt DC që mund të shtojë 250 milje të gamës (gamën e plotë të makinës nuk është lëshuar akoma) për 20 minuta. Ndërsa Tesla ndërtoi rrjetin e vet të stacioneve me ngarkim të shpejtë të Supercharger DC, Porsche do të mbështetet në prindin Volkswagen për ngarkimin e infrastrukturës. VW po punon aktualisht me prodhuesit e tjerë të automjeteve në një rrjet të akuzuar evropian dhe po financon stacionet e ngarkimit të SHBA si pjesë e zgjidhjes për mashtrimin e emisioneve të naftës.

Weckbach tha se Porsche do të ofrojë një sistem “plug dhe ngarkues”, ku konsumatorët thjesht duhet të futin makinën e tyre për tu karikuar. Megjithatë, ai nuk ofroi detaje të tjera, të tilla si mënyra se si do të funksiononte sistemi i pagesave ose nëse Porsche do t’u ofronte pagesë konsumatorëve. Këto detaje me sa duket do të plotësohen më pranë fillimit të Misionit E.

Lini një Përgjigje