RUF CTR3 Clubsport së shpejti e disponueshme për të gjithë të apasionuarit të makinave sportive.

liridona 0

Ankandi i RM Sotheby’s në Monako po rezulton të jetë një gjë mjaft e mirë. Krahas klasikëve të paçmuar dhe historikisht të rëndësishëm, eshte edhe Sergio Ferrari , i cili pritet të marrë 3 milion dollarë dhe Koncepti i Konkurrencës Ferrari Conciso nga modeli gjerman Mikalak Design.

Eshtë edhe një nga vetëm shtatë RUF CTR3 Clubsports të bërë ndonjëherë. Ndryshe nga shumica e RUF-ve të tjera, kjo nuk bazohet në shitje me shumicë në një Porsche 911, por një platformë te zhvilluar nga RUF dhe Multimatic – kompania përgjegjëse për montimin e Ford GT. Motori është një 3,8-litër Porsche (CTR3 është rreth gjatësisë së një 911, por baza e saj është 11in më gjatë) dhe i pajisur me një palë turbot KKK për 777 kuaj fuqi dhe 722lb ft. Fuqia është perqendruar në rrotat e pasme nëpërmjet një shtytëse të dyfishtë me shtatë shpejtësi. Pezullimi është një përzierje e Porsche 997 dhe pjesë të zhvillimit të RUF-së.

Me një peshë prej rreth 1.360kg (në sajë të shumë fibrave të karbonit), Clubsport do të bëjë 236 m/ore.
Si një nga CTR3-të e fundit të bëra ndonjëherë, kjo u shfaq në garën e këtij viti në Gjenevë, së bashku me RUF-in e re SCR. Është nënshkruar nga themeluesi i kompanisë Alois Ruf, dhe do të pajiset me një orë përkujtimore.
Çmimi? Kur të dalë në ankand më 12 maj, dikush do paguajë mes 800,000 dhe 900,000 € për CTR3.

[Best_Wordpress_Gallery id=”70″ gal_title=”ruf”]

 

This post is also available in: English