A do të jetë kjo makinë aq e suksesshme sa makinat e tjera me te famshme ne histori?

liridona 0

Kompanitë e makinave Ultraluxury projektojnë një imazh të përsosjes, por rrjedha e parasë e tyre përdoret si e pabesueshme sa makinat që ndërtuan.

Aston Martin falimentoi shtatë herë në 100 vitet e para. Lamborghini shkoi nëpër pronarë të shumtë para se të përfundonte në Volkswagen. Bentley u zhduk pothuajse nën një pronësi të pakët të Rolls-Royce.

Kjo nuk ndodh më. Markat portreti evropiane janë në një gjendje më të mirë tani sesa ndoshta kanë qenë ndonjëherë. Arsyeja e madhe? “Njerëzit më të pasur janë duke u pasuruar më shumë dhe ka më shumë prej tyre”, tha Andy Palmer, CEO i Aston Martin. “Dhe zona që po rritet më shpejt dhe përfaqëson shpenzimet e tyre më të mëdha është makina luksoze dhe ultra luksoze.”

Rritja e shitjeve është tronditëse. Në vitin 2002, shitjet e kombinuara globale të makinave të Aston Martin, Bentley, McLaren, Rolls-Royce, Ferrari dhe Lamborghini ishin 6,475, sipas JATO Dynamics. Vitin e kaluar, kjo shifër ishte 29.554. Shifrat e vitit 2002 nuk kanë të dhëna nga Kina, të cilat ende nuk e kanë shënuar shitjen e ultë.

Në vitin 2017, McLaren, Ferrari dhe Lamborghini u mburrën me shitje rekord. Aston Martin, McLaren, Bentley dhe Ferrari arritën fitime për vitin, me Ferrarin duke pretenduar se kufijtë kryesorë të industrisë ishin 30.1 për qind. BMW nuk thyen Rolls-Royce në financat e tij, por kompania mburret që është “shumë” fitimprurës. Lamborghini është ende i panjohur.

Palmer, kreu i parë i planifikimit global në Nissan, zbuloi se Aston nuk kishte departament planifikimi kur ai u bashkua në 2014. Kështu ai aplikoi shkencën e marketingut në Nissan për të kuptuar plotësisht se kush ishin klientët e tij.Dhe rezultatet ishin shumë të kënaqshme.
Super makinë!

[Best_Wordpress_Gallery id=”107″ gal_title=”rolls”]

This post is also available in: English